01. banner faded.gif

Оголошено результати
Конкурсу арт-критиків

В рамках Канівський міжнародний скульптурний симпозіум 2021 об’єднання «Червоне Чорне» оголошує Конкурс для арт-критиків.

Сьогодні українська арт-критика знаходиться на етапі пошуку нових підходів, інструментарію для аналізу локального мистецького контенту і його логічної інтеграції у глобальний контекст. У всьому різноманітті інтелектуальних висловлювань, скульптурі і просторовим рішенням приділяється порівняно не багато уваги, що зумовлено об’єктивними обставинами кількості скульптурного контенту, браку теоретичного базису та практики аналізу актуального тривимірного мистецтва. Ця увага часто обмежується нейтральними мистецькими оглядами чи каталогізацією.

Оголошено результати
open-call серед скульпторів

У вересні 2021 року вже вдесяте відбудеться Канівський міжнародний скульптурний симпозіум.

Основна мета симпозіуму — розвивати і підтримувати українську сучасну скульптуру у камені, заохочувати та підтримувати сучасних українських скульпторів, збирати найкращий скульптурний досвід на одному симпозіумному майданчику, відкривати і підтримувати нові імена. Симпозіум є внеском у підвищення рівня української скульптури, культивування розуміння взаємодії об’єкта з середовищем, представлення тривимірного мистецтва у вільному доступі.

 

Конкурс для
арт-критиків

В рамках Канівський міжнародний скульптурний симпозіум 2021 об’єднання «Червоне Чорне» оголошує Конкурс для арт-критиків.

Сьогодні українська арт-критика знаходиться на етапі пошуку нових підходів, інструментарію для аналізу локального мистецького контенту і його логічної інтеграції у глобальний контекст. У всьому різноманітті інтелектуальних висловлювань, скульптурі і просторовим рішенням приділяється порівняно не багато уваги, що зумовлено об’єктивними обставинами кількості скульптурного контенту, браку теоретичного базису та практики аналізу актуального тривимірного мистецтва. Ця увага часто обмежується нейтральними мистецькими оглядами чи каталогізацією.

 
photo_2021-06-03 12.38.30.jpeg

Запрошуємо 05.06 о 15:00 на відкриття виставки Олександра Бабака «30 років потому — проєкт Некрополь»

05 червня 2021
Галерея «ЧервонеЧорне»

Олександр Бабак
30 РОКІВ ПОТОМУ
Проєкт НЕКРОПОЛЬ.
На виставці представлено живопис — частину виставкової експозиції проєкту «НЕКРОПОЛЬ» (О.Бабак, О.Бородай), Державний Український Музей Образотворчого Мистецтва, 1991 р. (Зараз Національний Художній Музей України).

Проєкт став результатом мистецько-дослідницької роботи по вивченню об’єкту на території України, що поступово припиняє своє фізичне існування.

Місцем досліджень Олександра Бабака та його колег стало одне з численних «мертвих» сел (с. Лейкове, Полтавська обл., Україна), яке на той час уже понад 40 років покинули мешканці за багатьох причин. Спостерігаючи різні стадії його руйнування, Олександром було створено декілька проектів. На різних етапах темами досліджень були: старе дерево — проект «Некрополь» в Державному музеї українського образотворчого мистецтва УРСР (1991 р). Виставковим матеріалом для нього були каркаси дахів сільських хат, сволоки, віконниці, лудки, елементи ткацьких верстатів тощо. Проект «Житло — скульптура, скульптура — житло» (1997 р.) — це створення об’єктів з саману за прикладом побудови сільської хати-мазанки. До роботи над цим проектом були залучені місцеві жителі, які за кресленнями О. Бабака робили каркаси для них, зібрали толоку для виготовлення саману. Проект «Килим — автопортрет» (1998 р.). Складається з двох картонів до килима «Автопортрет з Тамарою» (150 x 600 см та 250 x 150 см).

Проект відтворював орнаментальне наповнення вишивок цього регіону та передбачав виконання в матеріалі за цими картонами місцевими майстринями. Проект «Парсуна» (1999 р.). Базувався на віднайдених в тому ж «мертвому» селі фотографіях колишніх мешканців. Це десять реконструкцій постатей, більше ніж два метри заввишки кожна, надрукованих на прозорих плівках.

Всього на території цього об’єкту Олександром створено більше десяти проектів. У спостереженні за тим, як поступово зникає це село, роботи відтворювали його в іншому вимірі — в площині художніх реконструкцій.

 
Привид Свободи Влада Ралко  «Привид свободи» — про свободу, затиснену в лещата між Системою та Звичаєм: «Назву запозичено в Луїса Бунюеля, який, своєю чергою, перефразував Маркса з його привидом, що вештається Європою. Однак для мене цей вислів надз…

Привид Свободи
Влада Ралко

«Привид свободи» — про свободу, затиснену в лещата між Системою та Звичаєм: «Назву запозичено в Луїса Бунюеля, який, своєю чергою, перефразував Маркса з його привидом, що вештається Європою. Однак для мене цей вислів надзвичайно точно характеризує процес підміни: визнання певних речей своїми заміщується бажанням їх привласнити.

2018

Прихисток Поета Володимир Будніков, Влада Ралко  На тлі драматичних та трагічних подій в Україні виникає наскільки важливе, настільки навіть болісне питання — де ж міститься художнє висловлювання — нібито йому немає місця в сучасній реальності, яка …

Прихисток Поета
Володимир Будніков, Влада Ралко

На тлі драматичних та трагічних подій в Україні виникає наскільки важливе, настільки навіть болісне питання — де ж міститься художнє висловлювання — нібито йому немає місця в сучасній реальності, яка щодня перевершує...

2014

Політ Володимир Будніков  Прихований рух десь на глибині — це завжди рух із багатьма початками та кінцями, повторами, накладаннями, розвертаннями у протилежний бік і затримками на одному місці. Можна погодитися з тим, що під час руху до речей, тобто між словом і річчю, місце для себе знаходить вчинок…    2018

Політ
Володимир Будніков

Прихований рух десь на глибині — це завжди рух із багатьма початками та кінцями, повторами, накладаннями, розвертаннями у протилежний бік і затримками на одному місці. Можна погодитися з тим, що під час руху до речей, тобто між словом і річчю, місце для себе знаходить вчинок…



2018

Укриття Володимир Будніков, Влада Ралко  Угледіти порятунок там, де його зазвичай не шукають, а саме у пустці (у мовчанні), визначило проект Володимир Буднікова та Влади Ралко під назвою «Укриття»...    веб-версія / 2015

Укриття
Володимир Будніков, Влада Ралко

Угледіти порятунок там, де його зазвичай не шукають, а саме у пустці (у мовчанні), визначило проект Володимир Буднікова та Влади Ралко під назвою «Укриття»...



веб-версія / 2015

Міненко Поліна Ліміна  Ця книга — про особистий проект художниці Любові Міненко. Про людські пошуки самої себе, взаємодію з рідним містом, стосунки з професійним мистецьким колом і, звісно, про творчу самореалізацію. Книга пропонує зануритися у вели…

Міненко
Поліна Ліміна

Ця книга — про особистий проект художниці Любові Міненко. Про людські пошуки самої себе, взаємодію з рідним містом, стосунки з професійним мистецьким колом і, звісно, про творчу самореалізацію. Книга пропонує зануритися у велику кількість тем та ідей, які взяті з образів на картинах, біографічної лінії й особливостей робочого процесу художниці.

2018

Лінія Розмежування Володимир Будніков, Влада Ралко  Книга «Лінія Розмежування» — це територія «примирення» двох позицій Влади Ралко і Володимира Буднікова.  Ця книга – в деякій мірі, наукова...    веб-версія / 2016

Лінія Розмежування
Володимир Будніков, Влада Ралко

Книга «Лінія Розмежування» — це територія «примирення» двох позицій Влади Ралко і Володимира Буднікова.
Ця книга – в деякій мірі, наукова...



веб-версія / 2016

02.-banner.png

м. Канів
вул. Дніпровська, 1, 19000 / +380 95 283 38 33